نکات و شرایط ضمانت 24 ماهه ردیاب کانفیدنتک

  • در هنگام خرید، دستگاه را از نظر ظاهری بررسی کرده و درصورت مشاهده عیوب احتمالی، از دریافت آن خودداری کنید.
  • جهت اطمینان از رعایت موارد ایمنی و نصب صحیح دستگاه، خدمات نصب را به تکنسین‌های مورد تایید کانفیدنتک بسپارید.
  • تاریخ شروع ضمانت به صورت سیستمی و پس از درج اطلاعات مالک دستگاه در مرکز پشتیبانی کانفیدنتک، از طریق پیامک به اطلاع کاربر خواهد رسید، از این رو هیچ گونه کارت ضمانت فیزیکی همراه دستگاه ارائه نمی‌شود.
  • ضمانت ردیاب‌های کانفیدنتک از زمان ثبت‎نام محصول به نام مشترک و ارسال پیامک نام‌کاربری و کلمه‌عبور از طرف شرکت برای شماره همراه اعلام شده کاربر، آغاز شده و به مدت 24 ماه ادامه خواهد داشت.
  • ضمانت تنها شامل دستگاههای دارای “اشتراک 24 ماهه رایگان کانفیدنتک” می‌شود و درصورتی که مشترک درخواست لغو اشتراک خود را به شرکت اعلام کند یا به هر نحوی تنظیمات اولیه دستگاه را تغییر داده یا بروزرسانی کند، ردیاب از شرایط ضمانت خارج می‌شود.
  • ردیاب‌های کانفیدنتک توسط متخصصان و تکنسین های شرکت پیکربندی و برنامه‌ریزی شده است و پس از تخصیص سیم‌کارت، به صورت کامل تست شده و با برچسب امنیتی پلمب می‌شوند. هرگونه خدشه‌دار کردن برچسب امنیتی، اقدام به بازگشایی دستگاه، اقدام یا اعمال تغییرات سخت افزاری یا نرم افزاری، دستگاه را از شرایط ضمانت خارج می‌کند.
  • ضمانت شامل نقایص ایجاد شده در اثر استفاده نادرست، تعمیرهای غیرمجاز و همچنین خرابی‌های ناشی از سهل‌انگاری و خرابکاری، آب‌خوردگی، وارد کردن ضربه یا فشار، تصادف، حوادث طبیعی و… نمی‌شود.
  • صدمات ناشی از استفاده در شرایط غیرمتعارف و غیراستاندارد یا حوادث غیر‌مترقبه و صدمات فیزیکی و عیوب فنی ایجاد شده در اثر ضربه، آتش سوزی، ورود مایعات به داخل دستگاه، نوسانات برق و مواد شیمیایی موجب ابطال ضمانت می‌شود.
  • اتصال هرگونه دستگاه یا وسایل جانبی غیرمجاز و استفاده از نصاب‌های متفرقه باعث ابطال ضمانت می‌شود.
  • موارد مصرفی که دارای عمر مفید هستند مانند “باتری” یا شکستن و خرابی آنتن‌ها، شامل ضمانت نمی‌شوند.
  • کانفیدنتک موظف است پس از دریافت دستگاه معیوب از مشترک، طی حداکثر 3 روز کاری عیوب دستگاه را رفع کرده و یا دستگاه را تعویض کند.
  • تمامی خدمات مربوط به ضمانت، در نشانی شرکت کانفیدنتک انجام می‌پذیرد و سایر هزینه های جانبی از جمله ایاب و ذهاب، ارسال کالا، اعزام کارشناس، خدمات فنی و… بر عهده خریدار است.
  • تشخیص موارد بالا بر عهده کارشناسان شرکت می باشد.